1. 25 godzine - 8+/10
2. Rób co należy - 7/10
3. Plan doskonały - 7/10
4. Malcolm X - 5/10
W planach: Mordercze lato, Ona się doigra.
"+" znaczy, że Ulubiony.
1. Malcolm X 8/10
2. 25. godzina 8/10
3. Czarny blues 7/10
4. Malaria 7/10
5. Autobus 6/10
6. Plan doskonały 5/10
Plany: Rób co należy, Clockers, Crooklyn, Ona się doigra
1. Summer of Sam - przeszedł sam siebie, zdecydowanie najambitniejszy z wszystkich jego filmów
2. 25th Hour - niewiarygodnie subtelny jak na Spike'a, pokazał jak bardzo jest wszechstronny
3. Malcolm X - nie można nie szanować tego filmu, prawdziwy epos, chwytający za serce
4. Do the Right Thing - klasyk, jego artystyczny manifest
5. Get on the Bus - zgrzebne wykonanie, pokaz siły aktorstwa i dialogów
Dwa pierwsze miejsca na liście należą do moich ukochanych filmów w ogóle.
Palsze miejsca to Clockers, He Got Game i Mo' Better Blues (ten ostatni jako jedyny nieco mnie rozczarował).
Przede mną ciągle Crooklyn i Jungle Fever.
1.He Got Game
2.Clockers
3.Malcolm X
4.Crooklyn
5.Mo' Better Blues
6.Do The Right Thing
7.Jungle Fever
8.Plan doskonały
Nie będe rozpisywał się więcej sama kolejność mówi za siebie,są to moje ulubione filmy w reżyserii Spike'a Lee
1. Rób co należy - 9/10
2. Mordercze lato - 9/10
3. 25. godzina - 8/10
4. Malcolm X - 7/10
5. Plan doskonały - 7/10
Do obejrzenia: Malaria, Ślepy zaułek, Crooklyn, Wykiwani
Ostatnio oglądałem też:Summer of Sam,25th Hour,Bamboozled,She's Gotta Have It (ten uważam za najsłabszy z ostatnio oglądanych kiepski film jeden z najgorszych Spike'a takie jest moje zdanie).Pierwsze 3 to dobre filmy szczególnie spodobał mi się 25th Hour z Edwardem Nortonem w roli głównej.
Jakże mogłem zapomnieć Cud w wiosce Sant Anna wogóle wyleciało mi z głowy.Świetny film wojenny.Oglądało się go bardzo dobrze
1. 25 godzina - 10/10 (ten film mnie powalił na łopatki)
2. Croocklyn - 8/10
3. Mo' better blues 7/10
4. Plan doskonały 5/10 (jakieś nieporozumienie)
reszta - w drodze
1.Plan doskonały 8/10
2.Ślepy zaułek 8/10
3.Malcolm X 8/10
4.Rób co należy 8/10
5.25. godzina 8/10
6.Czarny blues 7/10
7.Gra o honor 7/10
8.Malaria 7/10
9.Autobus 5/10
10.Cud w wiosce Sant Anna 3/10
1. Rób co należy - 9+/10
2. Czarny blues - 9/10
3. Plan doskonały - 8/10
4. Gra o honor - 6/10
5. Mordercze lato - 6/10
Musze obejrzeć: "Malaria", "Crooklyn", "Ślepy zaułek", :Dziewczyna nr. 6", "25 godzina", "Malkolm X"
dales 5/10 Malcom X ? To jakis żart czy prowokacja, ten film to chyba najlepsza biografia w historii kina.
a to niby dlaczego? To conajmniej glupawa ocena temu dzielu, a Harry Po-jeb, to jest Potter dostal od ciebie 9, no to juz jakis absurd zaistnial :)
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 25. godzina (2002) 7,67 42
2 Mordercze lato (1999) 7,09 22
3 Rób, co należy (1989) 7,04 27
4 Malcolm X (1992) 6,77 22
5 Czarny Blues (1990) 6,90 10
6 Gra o honor (1998) 6,79 14
7 Malaria (1991) 7,00 6
8 Plan doskonały (2006) 6,50 54
9 Ślepy zaułek (1995) 6,20 10
10 Autobus (1996) 6,00 12
11 Dziewczyna nr 6 (1996) 4,20 5
Ponadto:
Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,43 14
10 minut później: Trąbka (2002) 6,38 24
Lumiere i spółka (1995) 6,00 6
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 25. godzina (2002) 7,54 57
2 Rób, co należy (1989) 7,44 41
3 Mordercze lato (1999) 7,13 32
4 Malaria (1991) 7,11 9
5 Czarny blues (1990) 6,89 18
6 Malcolm X (1992) 6,79 33
7 Gra o honor (1998) 6,71 21
8 Crooklyn (1994) 6,88 8
9 Plan doskonały (2006) 6,58 64
10 Ślepy zaułek (1995) 6,56 18
11 Autobus (1996) 6,00 12
12 Dziewczyna nr 6 (1996) 5,71 7
13 Cud w wiosce Sant Anna (2008) 4,14 7
14 Oldboy. Zemsta jest cierpliwa (2013) 4,23 30
Ponadto:
Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,62 21
10 minut później: Trąbka (2002) 6,47 30
Lumiere i spółka (1995) 6,08 13
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1. 25. godzina (2002) 7,45 86
2. Rób, co należy (1989) 7,48 61
3. Czarny blues (1990) 6,89 27
4. Mordercze lato (1999) 6,81 42
5. Malcolm X (1992) 6,77 48
6. Malaria (1991) 6,94 17
7. Crooklyn (1994) 6,71 14
8. Plan doskonały (2006) 6,47 91
9. Ślepy zaułek (1995) 6,43 30
10. Gra o honor (1998) 6,41 27
11. Ona się doigra (1986) 6,31 13
12. Autobus (1996) 5,85 13
13. Dziewczyna nr 6 (1996) 5,00 11
14. Cud w wiosce Sant Anna (2008) 3,90 10
15. Oldboy. Zemsta jest cierpliwa (2013) 4,29 38
Filmy nowelowe (reżyser segmentu):
1. 10 minut później: Trąbka (2002) 6,71 42
2. Wszystkie niewidzialne dzieci (2005) 6,59 27
3. Lumiere i spółka (1995) 6,14 21
1 - Rób co należy - 9
2 - Crooklyn - 9
3 - Dziewczyna nr 6 - 8
4 - Clockers - 8
5 - Plan doskonały - 8
6 - Gra o honor - 8
7 - Malaria - 6
8 - Malcolm X - 6
9 - Szalona buda (School Daze) - 6
10 - On się doigra - 5
11 - Czarny blues - 5
1 - Rób co należy - 9
2 - Crooklyn - 9
3 - Dziewczyna nr 6 - 8
4 - Clockers - 8
5 - Plan doskonały - 8
6 - Gra o honor - 8
7 - Oldboy. Zemsta jest cierpliwa - 8
8 - 25. godzina - 7
9 - Mordercze lato - 7
10 - Malaria - 6
11 - Malcolm X - 6
12 - Szalona buda (School Daze) - 6
13 - Miasto gangów - 6
14 - Ona mnie nienawidzi - 6
15 - 4 Little Girls - 6
16 - Ona się doigra - 5
17 - Czarny blues - 5
18 - Autobus - 5
19 - Królowie komedii - 5
20 - Miracle at St Anna - 5
21 - Red Hook Summer - 5
22 - Wykiwani - 4
23 - Da Sweet Blood of Jesus - 3
1. Rób co należy - 7
2. Plan doskonały - 6
3. 25 godzina - 5
4. Gra o honor - 5
5. Mordercze lato - 4
Malcolm X 5/10, no chyba cie ponioslo z deka, jeden z najlepszych filmow biograficznych ever, a ty dajesz taka marna note, mam z ciebie smiechawke :)
Aktualizacja:
1. Rób, co należy
2. Kiedy puściły wały: Requiem w 4 aktach
3. 25. godzina
4. A Huey P. Newton Story
5. Plan doskonały
6. Cztery małe dziewczynki
7. We Wuz Robbed (segment „10 minut później: Trąbka”)
8. Malcolm X
9. Czarne bractwo. BlacKkKlansman
10. David Byrne: American Utopia
11. Ona się doigra