Niedawno widziałam "Suna no onna", byłam zachwycona. Chciałabym wiedzieć, co jeszcze powinnam zobaczyć tego reżysera. Czekam na propozycje!
Mogę polecić to, co widziałem, czyli: 'Kobietę z wydm' i 'Twarz innego'. Te bardzo mi się podobały, ale niestety nie znam innych filmów..
Niezwykle interesująco zapowiada się "Pułapka"(jap."Otoshiana"). Dzisiaj na zajęciach z filmu japońskiego puszczano nam fragmenty i wygląda na to,że film jest dość interesujący. Podobnie jak i "Twarz innego".
Zdecydowanie polecam "Twarz innego". Film jest genialny. Natomiast jeśli chodzi o resztę twórczości tego reżysera to nie jestem w stanie powiedzieć zbyt wiele. Mam nadzieję, że wkrótce przyjdzie mi bardziej zapoznać się z filmami tego twórcy. Wtedy na pewno się tutaj wypowiem.
Pozdrawiam!
niestety ale do Twarzy Innego nie ma polskich napisów. pewnie oglądałeś z angielskimi; czy tekst w filmie jest trudny ? do Pułaki także nie ma. po Kobiecie z wydm, która jest genialna, mam głód na filmy tego reżysera.